קלף טארוט יומי

זוהי פתיחת קלף טארוט יומי שתוכלו לעשות בעצמכם. קחו את הזמן שלכם, התמקדו בשאלה שעל ליבכם, לחצו על אחד מהקלפים בחפיסת הקלפים, והתשובה לשאלתכם תיחשף בעמוד התשובה.

קלף טארוט יומי הוא קלף דמוי הורוסקופ יומי המספק תובנה ליום שלפניו. הוא מהווה כלי למראה עצמית והדרכה אישית. זוהי דרך פשוטה להתחיל כל יום בבהירות ובכוונה, ולגלות כיצד יפעלו האנרגיות של היום.

הקלפים מיועדים לשימוש בשילוב עם קריאת טארוט יומי. אתם יכולים להשתמש בהם מדי יום או מדי שבוע, בהתאם להעדפתכם.
בחירה קלף טארוט יומי מאפשרת ללמוד מהי האנרגיה המלווה את האדם באותו יום. לחצו על קלף הטארוט היומי שבחרתם וקבלו תשובה מיידית.

תוכן השאלה אינו נשמר במערכת.
על ידי מילוי השאלה אתה מסכים לתנאי האתר.

קריאת קלף טארוט יומי

הקלפים נועדו להיות מדריך יומי, כאשר כל קלף מייצג מסר אחר שיכול לעזור לך להבין את היום שלך. חפיסת הקלפים מיועדת למי שחדש בטארוט ורוצה ללמוד על הארכיטיפים והסמלים בקלפים. החפיסה אינה מיועדת רק לגילוי עתידות, אלא משמשת גם ככלי לשיקוף עצמי והיא השתקפות של מצב הנפש הנוכחי שלך.

הקריאה היומית תעזור לך להבין איך את מרגישה, מה קורה בחייך, וכיצד להתמודד עם כל המכשולים שעלולים להופיע במהלך היום. למעשה, תפקיד הקלף היומי שיצא לך בקריאה הוא להדריך ולייעץ לך לכל יום.

הקלפים מונחים בתבנית מסוימת ואז מתפרשים על ידי הקורא. הקלפים יכולים לספק תובנה לגבי העבר, ההווה והעתיד שלך. את יכולה להשתמש בקריאה זו כדי לקבל מושג כללי על היום או השבוע שלפניך.

חפיסת טארוט כוללת 22 קלפי הארקנה הגדולה, הממוספרים מ-0 עד 21, וארבע סדרות של 14 קלפים בארקנה הקטנה: גביעים, חרבות, מטבעות ומטות. קריאת קלף טארוט יומי מתבצעת על ידי ערבוב החפיסה ובחירת קלף אחד, לאחר מכן הקריאה מתפרשת על ידי הקורא כדי לספק תובנה על היבטים של החיים כמו אהבה, מערכות יחסים, כסף ועבודה.

error: