מחשבון נומרולוגיה בחינם

מלאו את הפרטים לקבלת סטטוס יומי חודשי ושנתי


  

תאריך לידה:

מחשבון נומרולוגיה יציג בפניכם את המספרים והפירושים היומיים, החודשיים והשנתיים שלכם. במחשבון תוכלו לקבל תובנות ומסרים מהמספרים הנומרולוגיים האישיים שלכם בשבילי החיים.

מספרים, מספרים בכל מקום אפשר לראות אותם בלוח השנה, בכל פעם שאתה כותב את תאריך הלידה שלך, מספר הזהות שלך, מספר הטלפון שלך ועוד מספרים רבים נוספים. יש למספרים השפעה על החיים אבל מה פירוש שלהם?

מספרים הם מחזוריים. לוח השנה מחזורי בין 1 לסוף החודש ואז מתחיל מחדש. סופרים בין 9-1 ואז מתחילים שוב, מוסיפים 10 כדי לקבל 11, 12 וכן הלאה. אפילו תאריך הלידה הוא מחזורי, כאשר אתה מתבגר בשנה בכל טיול של שנה סביב השמש.

הנומרולוגיה מתרחשת גם במחזורים של 9-1, למעט מספרי המאסטר 11 ו 22 ומחזור זה משפיע עליך ברמה היומית, החודשית והשנתית.

מחשבון הנומרולוגיה של אורית של רפאל מבצע חישוב נומרולוגי לבדיקת האנרגייה היומית, חודשית ושנתית על סמך תאריך הלידה. כאשר התוצאות שמתקבלות מציגות את שלושת המספרים הנומרולוגיים שלך. כל מספר מתאר את האנרגיה שונה.

הרטט הנומרולוגי שלך משתנה כל יום כל חודש וכל שנה שעוברת. כדי לבחון היכן אתה נמצא במחזור הנומרולוגיה הנוכחי שלך ומה נכון לעשות או ממה נכון להמנע, פשוט מלא את תאריך הלידה שלך והקש על חשב לאחר מכן יהיה לך ניתוח מלא של היום, החודש והשנה האישייים שלך. חמוש בפרשנות זו, תוכל להבין טוב יותר כיצד להתנהג היום, החודש ובשנה הנוכחית.

ההיסטוריה של הנומרולוגיה

נומרולוגיה היא שיטה  המייחסת למספרים משמעות מיסטית. היא טוענת שמאחורי כל מספר יש "אנרגיה" מסוימת שאותה הוא מייצג. לצורך חקר התכונות האישיות של אדם מסוים ואופיו, דרך תאריך הלידה שלו ושמו על ידי חיבור מספרים עד לקבלת המספר החד ספרתי.

ההיסטוריה של הנומרולוגיה

רק בשנת 1907 השתמשו פעם ראשונה במילה נומרולוגיה, אך שורשי הנומרולוגיה הופיעו בתיעודים מוקדמים ביותר במצרים העתיקה ובבבל בסין, ברומא, ביפן וביוון. עם זאת, היה זה הפילוסוף היווני פיתגורס שהיה לאבי הנומרולוגיה. פיתגורס הוכרז בימיו על היותו פילוסוף ומתמטיקאי מבריק. בעוד חלק גדול מחייו של פיתגורס אפוף מסתורין, הקסם שלו ממספרים מתועד היטב; התשוקה הובילה אותו לנסוע למצרים כדי ללמוד נומרולוגיה כלדית במשך עשרים ושתיים שנים.

לפני כ-2600 שנים ביוון העתיקה, פיתגורס שחי בשנים 569 לפנה"ס ל 470 לפנה"ס והיה פילוסוף ומתמטיקאי, נחשב לממציא המתמטיקה שפיתח רבים מהמשפטים הבסיסיים המהווים את הבסיס למתמטיקה מודרנית (כולל משפט פיתגורס שנלמד בשיעורי מתמטיקה כיום), מחבר לוח הכפל מייסד האסכולה הפיתגוראית, הוא טען שהמספר עומד מאחורי התופעות, המספרים נמצאים בתוך הדברים. הוא זה שפיתח את הנומרולוגיה המוכרת בימינו.

נגן וידאו

בימי הביניים נאסרה הנומרולוגיה והיא לא אושרה על ידי הכנסייה עם אסטרולוגיה וצורות אחרות של ניחוש וקסם. במאה ה 19 עם עלייה בעיסוק במגיה תאורטית פעלה דמות חשובה ביותר בשם אליפז לוי שזהו שם העט של אלפונס לואי קונסטנס שהיה מבין המיסטיקנים הצרפתיים. הוא כתב ספר בנושא קבלה ונומרולוגיה קבלית העוסקת בפיענוח המספרי של שם האדם.

הנומרולוגיה מופיעה שוב בסביבות ראשית המאה ה – 20 בספרה של רות א. דרייר "נומרולוגיה, הכוח במספרים"  גברת דאו באליט שילבה את עבודתו של פיתגורס עם התייחסות מקראית. תלמידה של באליט, ג'ונו ג'ורדן, סייע לנומרולוגיה להפוך למערכת המכונה כיום פיתגוראית, שבה יש השפעות נומרולוגיות בשמות ובתאריכי הלידה שנותרו בשימוש כיום. נומרולוגים אחרים כמו פלורנס קמפבל (1931) לין בוס (1978), מארק גרונר (1979), פיית 'ג'וואן ודאסטי בונקר (1979), קתלין רוקמור (1985) הרחיבו את השימוש בנומרולוגיה להערכת אישיות האדם. 

קרל יונג, הפסיכואנליטיקאי השוויצרי, שחקר את ההיבטים הרוחניים של תורתו של פיתגורס, התאמץ להוציא את תורת המספרים מתחום המיסטיקה לתחום הפסיכולוגיה ללא הצלחה.

ישנן שלוש תבניות עיקריות בנומרולוגיה – קבלית, כלדית ופיתגוראית.

הנומרולוגיה הקבלית – המשמשת לעתים קרובות לפרוש שמות – נגזרת במקור מהמיסטיקה היהודית, היבט זה של מיסטיקה קבלית מקורו בספר הבריאה המתאר כיצד אלוהים ברא את העולם באמצעות האלף-בית העברי ובספירות של עץ החיים. היא פועל יוצא של האלף-בית העברי ובו עשרים ושתיים האותיות. חישוב המספרים הנובעים מהאותיות הן בשמו של האדם הן בתאריך הלידה העברי שלו מאפשרים ללמוד ולהכיר את אופיו, את רצונותיו, את חוזקותיו ואת חולשותיו. מקובלי המאה השלוש עשרה האמינו שהברית הישנה נכתבה בקוד סודי בהשראת האל. הם השתמשו בנומרולוגיה ככלי לפענוח קוד זה. הנומרולוגיה של עשרים ושתיים האותיות מוסיפה ממד לפרשנות של עשרים ושניים קלפי הארקנה הגדולה בטארוט.

לנומרולוגיה הכלדית (CHALDEAN) קשר הדוק לאסטרולוגיה, מקורה במסופוטמיה, שהייתה גם מקום הולדתה של האסטרולוגיה המערבית. קשור גם למערכת הוודית של הודו, וגם לקבלה. הבסיס של הנומרולוגיה הכלדית הוא שלכל אות יש רטט ייחודי ומוקצה לו מספר מ – 1 עד 8 על סמך האיכות האנרגטית שלה. המספר 9 נשמר בנפרד משאר המספרים. למעט כשהוא מופיע כנתיבו של האדם מכיוון שהוא נחשב למספר המקודש ביותר. בנומרולוגיה הכלדית, ספרות בודדות חושפות את טבעו החיצוני של האדם, ואילו ספרות כפולות מתארות איכויות פנימיות.

הצורה השלישית והפופולארית ביותר של נומרולוגיה היא השיטה שפותחה על ידי פיתגורס, המתמטיקאי והמטאפיזיקאי היווני של המאה ה – 6 לפני הספירה המייסד של הנומרולוגיה הוא האמין שבעזרתה ניתן לחזות את האירועים לפי המיקומים המסוימים במפה ולהשתמש בשינוי שם כאמצעי לשינוי הגורל. במערכת הפיתגוראית הוקצו מספרים לאותיות באלף-בית היווני על סמך מיקומם ברצף. הנומרולוגיה הפיתגוראית בדרך כלל משתמשת בשם וגם בתאריך הלידה, ובוחנת את היחסים ביניהם, הרטט הבסיסי הוא 1 עד 9, ורטט המאסטר הן 11 ו – 22, שאינן מצטמצמות לספרה אחת.

כיצד פועלת הנומרולוגיה?

לפי התיאוריה, לכל מספר יש רטט ייחודי, המעניק לו תכונות מסוימות. מאפיינים אלה יכולים לשפוך אור על התנהגות האדם או לחזות האם בני זוג רומנטיים תואמים. המספרים יכולים להציע רמזים לאופן שבו העולם עובד או למשמעות של אנשים ואירועים. לדברי נומרולוגים רבים, שום דבר לא קורה במקרה הכול קורה בגלל מספרים.

כל דבר ביקום רוטט בתדר הספציפי שלו. על ידי מציאת קצב הרטט של כל אובייקט כלשהו, ​​תוכלו לקבוע את האיכויות ואת האנרגיות הקשורות אליו. על ידי יישום עקרונות הנומרולוגיה ושימוש בשם ותאריך הלידה כנתונים הבסיסיים אפשר לקבוע את התדרים העיקריים של אנשים שונים. ניתוח נומרולוגי של התדרים המחושבים מספק מידע משמעותי על אישיותם ואופיים של האנשים האלה.

בנומרולוגיה, כל המספרים מצטמצמים לספרות הבודדות 1 עד 9 למעט מספרי האב המיוחדים 11 ו 22. 1הם מייצגים את שיעורי הרטט העיקריים הנלווים עם מאפיינים של אנשים. אותיות בשמות אנשים ממירים למספרים ומחברים יחד. על ידי החלת נוסחאות מתמטיות פשוטות על המספרים המייצגים את שם האדם ותאריך הלידה שלו, נומרולוג יכול להפיק כשלושים משתנים. המספקים ניתוח מלא ומדויק להפליא של אופיו של האדם חוזקו וחולשותיו. כמחצית מהמידע שבניתוח מגיע מתאריך הלידה ומחצית מהשם.

הסימבוליזם של מספרים

הסימבוליזם של המספרים

המספר 0

המספר 0 שלמות, הכללה, מקיף, פוטנציאל אין-סופי.

הקדמונים הכריזו שכוח האל הוא מעגל שמרכזו נמצא בכל מקום והיקפו אינו בשום מקום זהו ה 0 הוא מספר כוח האל והאנרגיות האוניברסליות. מייצג את השלם ואת השלמות, את הנצח, מסמל את האלוהות ושיווי המשקל. מספר 0 הוא אלפא (התחלה) ואומגה (הגבוה ביותר) שכן אין לו התחלה ואין לא סוף, צורתו צורת עיגול מושלמת ושלמה. הוא מראה שמאפשרת התקדמות רוחנית, זהו מספר של העוצמה או ביטול העצמי והאחר, הכול או כלום. מייצג את כל מה שיש ואת כל הפוטנציאל. הכול אפשרי זהו מצב של פוטנציאל ללא גבולות. מכיוון שהמהות היא כל מה שיש, הפרדה אינה קיימת, ואין שום מושג לשום דבר מחוץ לעצמו. בשילוב עם מספר אחר, מחזק ומגביר את תנודות המספרים אתו הוא מופיע הפוטנציאל של המספר הזה מוגדל, מה שמקנה את זרימת כוח האל למבנה של המספר. מגדיל, משפר את הפוטנציאל והממד של המספר, ומביא הצלחה ושלמות.

המספר 1

המספר 1 עצמאות, אינדיבידואליות, הישגים, מנהיגות, חלוציות, ניהול.

מבטא את הסמל הפאלי הזכרי הגברי, זה שנע קדימה ממטרה למטרה. מבטא בריאה, ראשית, התחלה. הוא מייצג את עוצמת האלוהות וקשור לתכונות של הנהגה, שלטון, תהילה, כוח ועוצמה. המספר 1 הוא הכוח המפרה. מספר זה מביא פוטנציאל מנהיגותי. ככל שאדם עם מספר זה מפתח יכולת זו, הוא יוכל לתפוס עמדה משמעותית בעולם העסקי או הפוליטי. אחד הלקחים העיקריים של המספר הזה הוא ללמוד את היתרונות של עצמאות. אדם עם מספר זה צריך קודם ללמוד לעמוד בנוחות על שתי רגליו בלי להישען על אנשים אחרים. לאחר מכן הוא יכול לקדם את עצמו על ידי שימוש ביכולתו לארגון, להובלה ולניהול. יש אנשים שמבלים חלק ניכר מחייהם בחלק הראשון של השיעור. אחרים לומדים את החלק הזה במהירות ומקדישים את מרבית חייהם לתפקידי מנהיגות חשובים.

מיוצג על יד אפולו אל השמש, ללא האור והחום של השמש אין חיים

המספר 2

המספר 2 שיתוף פעולה, סגירות, רגישות, איזון והרמוניה, תומך.

מייצג את הנשיות, מסמל פוריות. דואליות ואיזון, קשור לתכונות של רכות והכלה, עדינות והבנה, רגישות וחום, נשיות ומשפחתיות, שאיפה להרמוניה. אינטואיטיבי רגשי. מספר של ניגודים וקוטביות. אדם עם מספר זה הוא בעל רגישות מולדת ומודעות קיצונית לרגשות שלו ושל אחרים. בגלל רגישותו הוא יכול להבין ולקלוט הרבה ממילה, מחווה או אפילו מחשבה שלא נאמרה. אחד השיעורים העיקריים של המספר הזה הוא ללמוד לאזן בין רגישות לרגשנות. במקום להיפגע או לכעוס בגלל הרגישות הבלתי רגילה שלו, יש ללמוד להשתמש בתגובתיות שלו לטובתו ולטובתם של אחרים. אף על פי שרגישותו עשויה להראות כמו חולשה, במיוחד בשנותיו הצעירות, היא ללא עוררין אחת החוזקות החשובות שלו.

מיוצג על ידי ארטמיס אלת הירח הציד והמרחבים

המספר 3

המספר 3 ביטוי עצמי, שמחת חיים, התלהבות, אופטימיות, יצירתיות, חברותיות.

מבטא איחוד משולש של יצירה, שילוב עוברי של בריאה חיבור של המספר 1 עם המספר 2 מיזוג של יסוד הבריאה האלוהי ויסוד הנשיות והרוך, מייצג את הצמיחה את הלמידה והלימודים הגבוהים, החופש והמרחבים, הדמיון, העשייה והיצירה, הכישרון, החברותיות והביטוי. שלוש הוא הילד שלוש הוא שמחת החיים והמזל. לאדם עם מספר זה מתנה מיוחדת, פוטנציאל לחוות הנאה רבה, התלהבות מרגשת, לפעמים מתענג עליה בהנאה עזה אך שקטה. אחד השיעורים העיקריים שלו במספר זה הוא ללמוד להעריך באופן מלא ולהביע את השמחה הנהדרת הזו בחיים. אדם עם מספר זה אוהב אנשים ומבלה זמן רב בפעילויות חברתיות, עם חברים רבים בפעילויות מגוונות. הוא גם יכול ליהנות משימוש ביכולת היצירתית הרבה שלו בתחום הכתיבה.

מיוצג על ידי המוזות

המספר 4

המספר 4 מערכת וסדר, שירות, תחושת הגבלה, ניהול, עבודה קשה, מעשיות, אדמת כדור הארץ.

מבטא את הגשמי, את המוחשי, את החומר, המספר של הפעולה הממשית, ההיגיון והסדר, ומייצג את התכונות הקשורות לסדר ולארגון, משמעת ושקדנות, סבלנות ושימת לב לפרטים, אחריות, קפדנות, נאמנות. מספר של בית, משפחה, עבודה, חריצות, המספר של העקשנות. את המספר 4 ניתן לדמות לכיסא מורידים רגל והוא נופל. לאדם עם מספר זה יש פוטנציאל לעבוד קשה ובסבלנות. אם יש עבודה הדורשת זמן רב, עבודה קשה והקפדה יתרה על הפרטים, הוא כנראה יכול לעשות זאת היטב. אחד השיעורים העיקריים של מספר זה הוא ללמוד את היתרון בשימוש במערכת ובסדר. חשוב לפתח את הגישה השיטתית שלו. סביר להניח שהוא יהיה טוב בביסוס ובשמירה על שגרה קיימת. הוא יחווה מגבלות והגבלות, וצריך ללמוד לחיות איתם, לקבל אותם ולהפוך את החיים למשמעותיים, לא למרות המגבלות, אלא בגללן.

מיוצג על ידי הסטיה אלת הבית

המספר 5

המספר 5 שימוש בונה בחופש, גיוון, התרגשות, שינוי, תקשורת.

מייצג את המדבר, מבטא זרימה ותנועה, חופש ודינמיות, תקשורת, שינוי וצמיחה, חדוות חופש והמסעות, מהירות, חן אישי, יכולת תקשורתית וכושר ביטוי, יחסי אנוש ותקשורת בין-אישית טובה, חביבות וחיוביות. המספר של התנועה הפיזית, מספר של מזל. אדם עם מספר זה מציג רב גוניות יכולת לעשות כמעט כל דבר שהוא מנסה במיומנות רבה. יכולת מולדת זו מאפשרת לו חופש ללא גבולות שרוב האנשים יכולים רק לחלום עליו. אחד הלקחים העיקריים של המספר הזה הוא ללמוד להשתמש בחופש זה באופן בונה. מכיוון שלאדם זה יש כל כך הרבה כישרונות וכל כך הרבה הזדמנויות לשימוש באותם כישרונות, הוא צריך ללמוד למקד את האנרגיה שלו במספר מצומצם של מיזמים ולא לנסות לנצל את כל האפשרויות.

מיוצג על ידי הרמס, מרקיורי שליח האלים, אל הסוחרים, הנואמים, הסופרים, הנוודים וגם מגן הגנבים.

המספר 6

המספר 6 איזון, אחריות, אהבה, תומך, מנחם, מגיש, עוזר.

מבטא הרמוניה ושלמות, אהבה, משפחתיות, צדק, קשור לתכונות של עשייה של תיווך וגישור על פערים לצורך יצירת הרמוניה, מתחשבים, גמישים, אכפתיים ותורמים לחברה. חוש אסטטי מפותח. אדם עם מספר זה מפגין יכולת מולדת לנחם, לעזור ולשרת אחרים. הוא מקדיש מאמצים רבים לאנשים אחרים. אחד הלקחים העיקריים של המספר הזה הוא ללמוד את הסיפוק המיוחד הנובע מהאחריות שהוא מקבל. מכיוון שאחרים יכירו במהירות את דרכיו האכפתיות של בעל מספר זה ויפנו אליו לקבלת עזרה שהוא יכול לספק. הוא לא נוטה להתחייב.

מיוצג על ידי ונוס אלת היופי והאהבה

המספר 7

המספר 7 מכונס בתוך עצמו, מחפש אמת, הבנה ורוחניות.

מסמל את הקדושה הרוחנית, היסוד הרוחני, הרהור פנימי, למידה והעמקה, פילוסופיה, רוח ומיסטיקה, התכנסות והתבודדות, רכישת דעת, קשור לתכונות של אמונה ומודעות רוחנית, הסתגרות, הבנה מעמיקה, למידה והעשרה פנימית, התבוננות, העמקה, ניתוק. מספר שלא יודע להחזיק בכסף. אדם עם מספר זה הוא בעלי מוח אנליטי והוא מסוגל ללמוד גם לבד. בעל פוטנציאל להבין אמיתות בסיסיות וגם את היכולת לחפש משמעויות אולטימטיביות. הוא עשוי לעסוק במחקרים טכניים, מדעיים או פילוסופיים מורכבים. אחד השיעורים העיקריים של מספר זה הוא להשתמש ביכולותיו ללמוד את השקט הנפשי שלו שיכול לבוא רק מהכרת עצמו וקבלה והבעת רגשותיו העמוקים ביותר.

מיוצג על ידי נפטון אל הים

המספר 8

המספר 8 שביעות רצון, השלמה, תשוקה להצלחה, כוח, הכרה.

מייצג את החומריות וכמיהה להישג, עם יסוד ההמשכיות האין-סופי (8 הפוך כמבטא את סמל האינסוף), את הרב תחומיות ואת החומריות. המספר 8 קשור לתכונות כמו הבנה עסקית וכלכלית, שאיפה לחומר, רכושנות, הצלחה, שאפתנות ותכליתיות. המספר מייצג את הקציר של מה שנזרע. כדי להגיע אל הרוח עליו לעבור דרך החומר והבנייה החומרית. מספר שמתבטא בבניית דרך אישית. מספר זה מביא יכולת עסקית, כשאדם עם מספר זה מפתח את כשרונותיו המנהלתיים והמנהליים, ייתכן שהוא ירצה לנהל עסק משלו או לעבוד בתפקיד משמעותי במיזם מסחרי כלשהו. אחד הלקחים העיקריים של המספר הזה הוא ללמוד את סיפוקו של העולם החומרי ואת הכוח שמגיע עם שליטתו. בעל מספר זה ייתכן שיהיה עליו ללמוד שהשגת עושר או כוח אינם מטרה בפני עצמה, אלא רק אמצעי למטרה. המטרה היא האושר והסיפוק שאפשר להשיג עם החופש הגשמי.

מיוצג על ידי כירון אל החקלאות, אל הזמן

המספר 9

המספר 9 חוסר אנוכיות, הומניטריות, נותן בלי לחשוב מה יקבל, רחום.

מבטא את המעגל הכמעט סגור (בדומה לצורת הספרה 9) את סגירת המעגל והשלמתו, את הסוף וההתחלה, את המעגליות והמחזוריות ההתחלה והסיום, קשור לתכונות של הדרכה וטיפול, הגשמה ועשייה אידאליסטית, עזרה, אכפתיות והענקה. לאדם עם המספר הזה יש אהבה מולדת לאדם האחר. בדרך כלל הוא אוהב לעזור לאנשים כיחידים ובאותה עת יש בו דאגה לאנושות בכלל. הוא עשוי לעסוק בפעילות פילנתרופית או הומניטרית. אחד הלקחים העיקריים של המספר הזה הוא ללמוד לתת מעצמו בלי לחשוב על שכר או מה יקבל בתמורה. זהו שיעור קשה ליישום. חלק ניכר מהמאמץ של אדם יכול להיות מושקע בלמידה לאזן בין הצרכים והשאיפות האישיות שלו, גדולות או קטנות ככל שיהיו, נגד רצונו המולד לתרום לנזקקים.

מיוצג על ידי מארס אל המלחמה

המספר 11

המספר 11 מתח עצבי, ערוץ רוחני ומורה.

המורה הגדול, מספר של רוחניות, אינטואיציה, עוצמה אישית ורוחנית. מספר שנועד להוביל קבוצות, מספר של התגלות והארה. כאשר אדם עם מספר זה משתמש במודעות הרוחנית שלו, הוא יכול להיות אינטואיטיבי. יש לו פוטנציאל לפעול כערוץ למודעות רוחנית. עליו ללמוד לפתח את יכולתו להתכוונן לתחומים רוחניים ואז להעביר וללמד את הידע הייחודי שלו ואת התפיסה המוגברת שלו לאמיתות העמוקות ביותר. ייתכן שזה יתגלה כאחד הלקחים החשובים יותר שהוא לומד.

המספר 22

המספר 22 בונה מאסטר, כוח סמוי, מתח עצבי, הבנה רוחנית של עולם חומרי, רעיונות גבוהים.

מייצג את הבנאי הגדול, מספר של בנייה רוחנית שיתוף פעולה אחריות, פרויקטים גדולים. כאשר אדם עם מספר זה משתמש במודעות הרוחנית שלו, הוא עשוי להיות אינטואיטיבי. יש לו פוטנציאל להחיל את התפיסות הפילוסופיות הייחודיות הללו ולפתח או לנהל מיזמים גדולים, בעיקר מיזמים בעלי מטרות הומניטריות משמעותיות. ללמוד להשתמש בהבנות הרוחניות שלו לטובת העולם החומרי עשוי להתגלות כאחד השיעורים החשובים יותר בחייו.