מדיטציות

מהמלאך רפאל

מדיטציות להרגעה

מדיטציה להרגעה באמצעות דמיון מודרך

Play Video about מדיטציה להרגעה

מדיטציה לפני השינה

Play Video about מדיטציה בדמיון מודרך לשינה טובה

דמיון מודרך להצלחה בכל תחומי החיים

Play Video about דמיון מודרך להצלחה בכל תחומי החיים

מדיטציה לריפוי סליחה ומחילה

Play Video about מדיטציה לריפוי סליחה ומחילה ליום הכיפורים

דמיון מודרך להרגעה, הרפיה ושחרור לחץ

Play Video about דמיון מודרך להרגעה הרפיה ושחרור לחץ

דמיון מודרך להגנה אנרגטית

Play Video about דמיון מודרך להגנה אנרגטית

דמיון מודרך לריפוי הגוף הרפיה ודמיון מודרך

Play Video about דמיון מודרך לריפוי הגוף

מדיטציית הרפיה ליצירת רוגע והפחתת לחצים

Play Video about מדיטציית הרפיה

דמיון מודרך להרגעה, הרפיה ושחרור לחץ

Play Video about דמיון מודרך להרגעה

מדיטציית ריפוי, הרפיה ודמיון מודרך להרגעה

Play Video about מדיטציית ריפוי, הרפיה ודמיון מודרך להרגעה, לאהבה, שקט ושלווה

מדיטציה להרגעה ולהרפיה בנתיב החיים

Play Video about מדיטציה להרגעה ולהרפיה בנתיב החיים

מדיטציה ודמיון מודרך

אנו משתמשים בטכניקות של דמיון מודרך ככלי להרפיה נפשית עמוקה. במהלך הדמיון המודרך מונחה האדם להחיות באופן ויזואלי תמונות ומצבים, ממקום של ניסיון לדמיין אותם באופן החי והממשי ביותר. המדיטציה מאפשרת לאדם לשקוע בדמיון המודרך ללא הפרעה.

השימוש בדמיון ככלי הרפיה והרגעה עצמית מבוסס על ההנחה שלפעולת הדמיון יש מרכיבים פיסיולוגיים. אדם המדמיין את עצמו טובל במי מעין מטהרים, לדוגמה, ירגיש נקי וטהור.

מדיטציה היא תרגול רוחני עתיק המשמש כדי לעזור לאנשים להרגיש רגועים יותר ולהפחית מתח.

יש המון דרכים לעשות מדיטציה: אחת הדרכים להתחיל היא באמצעות מדיטציה מודרכת. סוג זה של מדיטציה כולל האזנה להוראות מקול או סרטון שעוזרים לכם להיות מודעים יותר לגוף ולמחשבות שלכם. אם אתם מתקשים לעשות מדיטציה בישיבה, נסו במקום זאת מדיטציה בהליכה. הסתובבו בבית או במשרד תוך ריכוז בנשימה ובמחשבות שלכם.

המדיטציה עוזרת להפחית מתח, לשפר את יכולת הריכוז, היצירתיות, האינטליגנציה והאינטליגנציה הרגשית שלכם. היא מסייעת גם בטיפול במצבים נפשיים כגון דיכאון, התמכרות, הפרעות אכילה וכאבים כרוניים.

תרגילים וטכניקות מדיטציה

מדיטציה – פירושה מגיע מהמילה הלטינית מדיטטום שפירושה להרהר (לפי האקדמיה ללשון העברית: בּוֹנְנוּת). המדיטציה היא תרגול מנטלי שנועד לאפשר לאדם לפתח מצבי תודעה שלווים, חשיבה בהירה ואיזון נפשי. היא מסייעת להפחתת לחץ, מתח, חרדה, דיכאון, כאב, כעס, ובתרגול מסור אף משחררת מסבל לצמיתות.

בחברה המערבית המודרנית מדיטציה נחשבת כלי לשיפור מצב בריאותי פיזי ונפשי, ואף קיימים מחקרים המצביעים על על כך שתרגול מדיטציה מביא לשיפור יכולות מנטליות שונות, כגון יכולת ריכוז ווויסות רגשות. מבשרי המדיטציה המודרנית היו המוסלמים הסופים, אשר פיתחו טכניקות תרגול שהיוו את הבסיס לעבודתם של מומחי המדיטציה המודרניים גורדייף ואושו. החל מסוף המאה ה-19 חדרו טכניקות מדיטציה מזרחיות למערב.

שתי מדיטציות נוספות שכדאי להכיר הן קריאה בקלפי טארוט המאפשרת לאדם להכנס פנימה לתוך הנשמה שלו כאשר הוא מקשיב לאינטואיציה שלו המודעות הפנימית עולה, תחושת העצמי עולה וניתן להפחית מחשבות שליליות. המדיטציה השנייה היא מדיטציה של דימיון מודרך שבה עוקבים אחרי סיפור מילולי בדימיון מודרך.

מדיטצית קלפי טארוט

הדבר הטוב הוא, שכל אחד יכול להרוויח מהחשיבה האיטית, העמוקה ומדיטטיבית שהתרגול דורש. עם לוחות זמנים עמוסים ורשימות מטלות מסביב לשעון, סביר להניח שאין הרבה זמן לעצור ופשוט לחשוב, או סתם לכתוב, או סתם להיות. קריאת קלפי טארוט עשויה להיות הצעד הראשון והמהנה בכיוון רגוע יותר. מדיטציה מציעה דרך להעמיק במשמעות ובסמליות של כל קלף טארוט, מכיוון שהיא מאפשרת לעקוף את התודעה המודעת ולצלול אל תוך התת מודע ולהתחבר לאינטואיציה. על ידי הרפיה של מוחנו ושחרור מתהליכי המחשבה המתמידים שלנו, אנו פותחים את הדרך אל התודעה המודעת שלנו ומתחילים להתחבר לרמה גבוהה יותר של ידע ותובנה. אנו מאפשרים לאינטואיציה שלנו להנחות את התהליך ובכך נבנת הבנה עמוקה בהרבה של משמעות קלפי הטארוט.

  • כדי להתחיל יש למשוך קלף אחד ליום מחפיסת קלפים או ללחוץ אקראית על קלף אחד בפתיחה היומית. ניתן להשתמש בקלף שיצא בבוקר בפתיחה היומית או לבחור אקראית קלף אחר.
  • חשוב לקרוא את ההסבר המורחב של הקלף ללמוד את המשמעויות של קלף הטארוט ביתר פירוט.
  • יש להתיישב בסביבה שקטה עמעם אורות ניתן להשתמש בשמנים אתריים כדי לאזן רגשות ולהעצים את מצבי הרוח, מוזיקה שקטה יכולה להועיל לריכוז. חשוב לדאוג שלא יהיו הסחות דעת, ושלא יהיו הפרעות למשך עשר דקות. לנשום נשימות עמוקות אל תוך הבטן  להביא למצב עמוק של הרפיה כללית של הגוף והנפש. הרפה את הראש, את הצוואר, את הכתפיים, את הזרועות, את פלג הגוף העליון, את הירכיים, את הרגליים ואת כפות הרגליים, הרגש את הרגיעה זורמת כל הדרך עד בהונות הרגליים.
  • הבא את תשומת ליבך לקלף הטארוט שנבחר. אם מבחינים במחשבות שעולות, פשוט התבונן בהן ואז דמיין אותן כמרחפות כמו עננים ומתפזרות. החזירו את תשומת הלב אל הנשימה ואל חוכמת קלף הטארוט.
  • חקור את הסמליות, האנרגייה והחוויה של הקלף המסרים והדימויים. ניתן לקיים אינטראקציה עם הדמויות בקלף מה יש לה להגיד? מה המסר שלה? איזו עיצה יש לה? ניתן לצאת למסע עם הקלף. דמיין את עצמך נכנס לתוך הקלף הבט סביבך מה אתה רואה? מי בקלף איתך? אילו חפצים קיימים? אילו צבעים בולטים לך? מהם הריחות או הטעמים הקיימים בקלף?
  • תודה לקלף וחזור לסביבה המודעת.

 

קלפי טארוט משמשים כדי לחשוף אמיתות נסתרות, לצמיחה רוחנית, לרכישת ידע, להעמקת חוויית החיים ולקבלת תובנות וגם למדיטציה. אם משתמשים בהם נכון, קלפי טארוט יכולים לשמור על תודעה מודעת ומה שתורם למסע פנימי אל הנפש. הם עוסקים בהשפעות לא מודעות ואלמנטים עמוקים של התודעה, המדיטציה תפתח אינטואיציה טובה תגביר את היצירתיות, וניתן לקבל מהקלפים הדרכה רוחנית.

שילוב של קלפי טארוט ומדיטציה יכול לעזור לכם לקבל חוויה עמוקה יותר בשני המישורים. ראשית, זה יעזור להעמיק את החוכמה שאתה מקבל מחפיסת הטארוט. שנית, זה יכול לעזור לך להירגע ולהכנס עמוק למדיטציה מכיוון שלמוחך יש מוקד.