קלף שישה גביעים

שיעור שחוזר על עצמו
קלף שישה גביעים

קלף תומך / חוסם

%0
תומך
קלף שיכול להיות חוסם או תומך על פי התנהגותו של השואל בנושא השאלה. זהו קלף המחזיר אתגר מהעבר ומאפשר לשואל להתמודד באופן שונה עם אותו שיעור. אם השואל למד את השיעור הרי שהקלף תומך ואם שוב לא התמודד עם האתגר הקלף הופך לחוסם.

פירוש הקלף

שישה גביעים מייצג זיכרונות עבר המופיעים בהווה כאתגר מחודש. הניצחון יהיה אם האדם ידע להתייחס להזדמנות שניתנה לו ממקום התפתחותי חדש, עם זווית ראייה חדשה.
משמעות הסמלים בקלף שישה גביעים
סמלי הקלף המשמעות שבסמל
כפר שותפות, הגנה.
6 גביעים מייצג את אלמנט המים; מים הם מרכיב רגשי הם סמל נשי הגביעים מדמים את הרחם הנשי המכיל.
פרחי זיכריני פרחים לבנים מסמלים את היכולת ליצור התפתחות משמעותית בחייו של האדם, צבעם הלבן של הפרחים מסמל טוהר ורגישות. הם מסמלים את האפשרות ל"פריחה מחודשת". הכינוי של הפרח ניתן לו בשל האמונה מימי הביניים שמי שמקבל אותו לא שוכח לעולם את אהובו.
שני ילדים הילדים מסמלים זיכרונות עבר אירועים שהאדם חווה והם חוזרים שנית כדי לאפשר תהליך התפתחות והתבגרות. מסמלים גם בוסריות שמחת חיים למידה מתמדת ורצון להתנסויות.
גדר הגנה, הפרדה, גבול, מכשול.
רקע צהוב הצהוב שממלא את רובו של הקלף מסמל את השכל והאינטלקט, חריצות, תקשורת, הכלים להתמודדות מחדש עם אותו מצב. חשוב להיזהר מלאפשר לאגו, לדימוי עצמי שגוי להשפיע על ההתמודדות. הצהוב מסמל גם שפע, אנרגיה, אושר. הוא מייצג אומץ אך גם זהירות ופחדנות. תקשורת פנימית וחיצונית.
רקע תכלת תכלת השמים מסמלת פוטנציאל, הזדמנויות, אופטימיות, חופש ביטוי, עצמאות ותקווה.
שומר השומר העומד עם הגב לקורא מסמל את שומר הסף של תת המודע ששומר את זיכרונות העבר

מיתולוגיה

פסיכה לא רצתה לחזור לביתה אך גם לא יכולה הייתה להישאר בארמון שכן הזיכרונות המשותפים לה ולקופידון הכאיבו לה. היא חוזרת ויושבת על הסלע ומחכה. אף על פי שקופידון לא חוזר היא מחליטה לתקן את הטעות שעשתה. קלף שמייצג את האפשרות לתקן את העבר. קלף שמייצג הזדמנות שנייה.

ייצוג הקלף

בקריאה קלפי החמש היוו תגובה לעיכוב שהיה בקלפי הארבע, אך התגובה של האדם לא הייתה מאוזנת. בקלפי השש נפתרות הבעיות שאיתן התמודד האדם בקלפי החמש. קלפי השש הם קלפים של הישגים, הצלחה, הרמוניה ושלמות. לאחר ההצלחה חשוב שהאדם ימשיך לשפר את חייו ולהתפתח, פשרה תוביל להזנחת מטרות ישנות וחדשות ולהפסקת ההתפתחות וכך גם ההישגים שהושגו יפגעו.
error: