קלף שבע חרבות

תוכנית פעולה
קלף שבע חרבות

קלף תומך / חוסם

%0
תומך
קלף תומך שכן השואל נמצא ברגע זה בנקודה שבה הוא נמצא במקום אקטיבי והגיוני הרגש מורחק מקבלת ההחלטות ולכן השואל משיג את המטרות שהציב לעצמו. זהו שלב של תכנון, של אסטרטגיה בכל הנוגע לנושא השאלה וביצוע. קיים מעבר בין התיאוריה אל הפרקטיקה.

פירוש הקלף

שבע חרבות הוא קלף של ערמומיות קלף של תכנון וביצוע. האדם מעשי, אקטיבי, הוא טקטי ומתוחכם. האדם פועל בצורה אסטרטגית ומיישם רעיונות מהרוח אל המציאות. ההתפקחות בקלף זה מביאה את האדם לתובנה שיש לפעול ממקום של היגיון וקור רוח.
משמעות הסמלים בקלף שבע חרבות
סמלי הקלף המשמעות שבסמל
כובע אדום הגנה, סמל לכבוד, שינוי הצבע האדום מסמל עשייה.
חרב מיוצגת בידי יסוד האוויר שמייצג היגיון קר. אבחת החרב מהירה, חדה, קרה ומחושבת. וכך גם המחשבה המגיעה מהאינטלקט. מסמלת סמכות, צדק, כוח, חוזק, הפרדה בין טוב לרע.
מבט הצידה אדם זהיר, מסתכל לצדדים ובוחן את סביבתו.
אוהלים מכסה, מסתור, ארעיות, זמניות.
מחנה המחנה הנמצא ברקע מסמל את הצורך של האדם במשמעת, בחוקים. האדם צריך להיות ממוקד בהגשמת המטרות שלו.
כותונת כתומה שפע, פריון, מסמל אהבה, יצירה, יצירתיות והשראה. הכתום מבטא גם נטייה לאומנות. מייצג אינטואיטיביות נשית.
חייל החייל מסמל נחישות. הוא נושא חמש חרבות שאותן גנב ממחנה האויב, הוא משאיר שתיים. תכנון ואסטרטגיה מובילים את החייל לקחת חמש חרבות כדי לא לאפשר לאויב להילחם אך בהשאירו שתי חרבות הוא מאפשר להם לסגת ולהתגונן.
הולך על קצות האצבעות הליכה על קצות האצבעות יש בה מהזהירות, מהערמומיות.
רקע צהוב הצבע הצהוב הוא צבע המסמל את השמש את אורה מקרין אנרגיה רוחנית

מיתולוגיה

אלקטרה ואורסטס נפגשים לאחר שנים שלא התראו, יחד הם מתכננים את כניסתו של אורסטס לארמון ואת רצח האם. הקלף מייצג מצבים שבהם יש להשתמש בחשיבה קרה, בתכנון ובאסטרטגיה נכונה כדי לנצח. אם השאלה נשאלה בידי שואלת הקלף מעלה את חשיבות היחסים בינה ובין אביה.

ייצוג הקלף

בקריאה בעוד קלפי השש הם קלפים של הישגים, הצלחה, הרמוניה ושלמות בעולם החומר. קלפי השבע מייצגים את הרוח, המעבר בין החומר לרוח מחויב מציאות של התפתחות רוחנית. ביסוס החומר מאפשר להתמודד עם הרוח והאתגרים שלה. קלפים שמייצגים שינוי תפיסה, יכולת ראייה של שני צדדיי המטבע. שינוי התפיסה מביא את האדם לחשיבה טקטית קרה והגיונית שמאפשרת לו את ההתפתחות הרוחנית שאליה הוא שואף.
error: