קלף מלכת גביעים

ללא פחד
קלף מלכת גביעים

קלף תומך / חוסם

%0
תומך
הקלף מציב שאלה אתגר במהותו תומך האם השינוי נכון? או שהשואל חושב חשיבה קוטבית שנעה בין טוב לרע. קלף שמעודד את השואל לקום כעוף החול מההריסות של עצמו. קלף של שינוי הנובע מהבנה ולא מפעולה לא שקולה. קלף שמבטא מיניות.

פירוש הקלף

מלכת גביעים מייצגת אדם מיוחד, שונה, מיני, שאינו מפחד לקחת סיכונים, חיפוש של אמת, ורצון להבין את מקורם של הדברים. משיכה לתחומי המיסטיקה, הפסיכולוגיה, הקרימינולוגיה וההתפתחות האישית, אדם אינטואיטיבי, בעל כושר ניתוח של המציאות, ובעל מבט החודר את החומות המקיפות את האחר אל תוך נשמתו. אדם טוטלי חייו צבועים בשחור ובלבן, יש בו מסתורין, הוא נאמן לדרכו. לעיתים האדם הופך לחשדן, מסבך את חייו, וסובל מדיכאון, מהתמכרויות ומפחדים.
משמעות הסמלים בקלף מלכת גביעים
סמלי הקלף המשמעות שבסמל
מלכה המלכה מסמלת את החלקים באישיות המבטאים את הרצון בהכרה של הסביבה, את הכוח ואת יכולות העשייה שלה. בשל גילה וניסיונה היא מממשת את האקטיביות שבה לצורך פעולות שמתמשכות לאורך תהליך ומאפשרות לו לקרות.
כס מלכותי יציבות, שליטה, מנהיגות.
כתר שליטה, תהילה, שלמות, רציפות.
ראש מורכן צניעות.
גביע הגביע של מלכת הגביעים שונה משאר הגביעים המצוירים בסדרה. הוא סגור, ידיותיו מלאכים מתפללים וצלב בראשו. במידת מה הוא מזכיר את הגביע המשמש בכנסיות לשמירת שרידי קדושים. ייתכן שמסמל את הגביע הקדוש שממנו שתה ישו. הצלב מסמל את המאבק המתמיד בין החומר לרוח. הגביע מייצג את אלמנט המים; מים הם מרכיב רגשי הם סמל נשי. הגביעים מדמים את הרחם הנשי המכיל.
ים כוח החיים, אנרגיה נשית, ריבוי אפשריות, סכנה, עולם רגשי. גלי הים מסמלים יצריות.
גלימה לבנה גלימתה הלבנה מסמלת טוהר אך פנים הגלימה אדום, מסמל את היצריות, המיניות, הפריון.
מלאכים שליח אלוהים, ישות רוחנית, הגנה.
רקע תכלת שמיים, רוחניות, אפשרויות אין סופיות ונצח.

 

אסטרולוגיה

מזל עקרב בין 23 באוקטובר לבין 21 בנובמבר שייך ליסוד המים התכונות המיוחסות למזל זה הן יכולות פסיכולוגיות להבנת האחר, משיכה לנסתר, בעלי חוכמת רחוב, מלאי תשוקה, מיניות, יצריות, עומק, פיקחות, וגם הרסנות, ערמומיות, אפלוליות, צורך לחטט בפצעים כואבים של עצמם ושל אחרים.

ייצוג הקלף

בקריאה חפיסת קלפי הטארוט, נחלקת לשלושה חלקים: הארקנה הגדולה, הארקנה הקטנה שנחלקת לקלפים מאס ועד עשר ולשישה עשר קלפי החצר. תהליכים מתחילים בעולם הרוח זו הארקנה הגדולה. משם עוברים למימוש בעולם החומר זו הארקנה הקטנה מתובנה המתעוררת באדם ומשם נשאלת השאלה האם המימוש יקרה את התשובה האם כן או לא יתנו קלפי הארקנה הקטנה. כאשר קלפי החצר מופיעים מתקבל מסר של הזדמנות. הנסיך, המלכה והמלך מייצגים את הזודיאק האבירים מייצגים אירוע הרה גורל שיבגר את האדם ויאפשר לו להפוך את האירוע לאס להתחלה חדשה.
המסר המלכה מייצגת את האנרגיה הנשית, בטבע הנקבות הן האקטיביות לדוגמה הלביאה היא שמטפלת בגורים וצדה את המזון עבור הלהקה. אנרגיה זו פועלת, מבצעת, דואגת ליציבות ולהמשכיות. התנהגותה האופיינית של המלכה כרוכה בלקיחת סיכונים, ביצירת שינויים, היא נאמנה לעצמה, לרגשותיה, למעשיה ולאמונתה. ההזדמנות שניתנת היא הזדמנות של פשטות, רוגע, זרימה ושינוי ללא מהפכות.
error: