קלף מלך חרבות

איש פשרה
קלף מלך חרבות

קלף תומך / חוסם

%0
תומך
הקלף מציב שאלה, אתגר הצורך בשמירה על איזון בין כל מרכיבי החיים גורם לשואל לפעול ממקום של העדר מריבות וכעסים הוא מוכן לוותר. לא ניתן בסיטואציה נתונה לרצות את כולם תמיד יש מי שאינו מרוצה, ולכן השואל הוא זה שמוותר סופג ובסופו של דבר מתפרץ. בגלל היכולת לוותר קלף זה תומך בזוגיות, אך אינו תומך בקרירה שבה על האדם להציג את דעתו ללא חשש.

פירוש הקלף

מלך החרבות מייצג את האדם שמאופיין בכריזמה, בחשיבה קרה, בהיגיון בצורך בהרמוניה באיזון ובשיווי משקל. אדם שפועל לטובת הכלל. שואף לאווירה רגועה והרמונית סביבו. ירגיע את הרוחות גם כשמקריב את רצונותיו, את צרכיו, את אמונותיו ואת דעותיו. השותף האידיאלי, הבעל או האישה האידיאליים מאחר שמחפשים שקט ואיזון ולכן מוותרים, אדם האוהב אומנות ויופי מאחר שמחובר להרמוניה. האדם המיוצג בידי מלך החרבות יוותר יפסיק לבטא את עצמו ויום אחד יקום ובאופן נוקשה וחד יחתוך, ללא שלב ביניים הכולל הסבר, הצד האחר השותף העסקי בן או בת הזוג יופתעו.
משמעות הסמלים בקלף מלך חרבות
סמלי הקלף המשמעות שבסמל
מלך המלך מסמל מחשבות ותחושות הקשורות בשליטה, כוח וביטחון דרכי הפעולה של המלך נוגעות באינטרסים שלו, והאינטרס שלו הוא הגנתי. המלך יוצא לפעולה בשעה של מתח.
כס מלכותי יציבות, שליטה, מנהיגות.
כתר שליטה, תהילה, שלמות, רציפות.
פרפר הפרפרים בכס מלכותו מסמלים תהליכים מתמשכים מביצה, לזחל, לגולם ולפרפר. הפרפר מסמל שינוי, יופי, עדינות.
הבעת פנים רצינית הבעת פניו משקפת את הלך רוחו הרציני.
חרב מיוצגת בידי יסוד האוויר שמייצג היגיון קר. אבחת החרב מהירה, חדה, קרה ומחושבת וכך גם המחשבה המגיעה מהאינטלקט. מסמלת סמכות, צדק, כוח, חוזק, הפרדה בין טוב לרע.
ציפורים קלות, שמחה, מהירות, רוחניות, חוכמה, אינטליגנציה קבוצתית.
עצים מזון, מקלט, הגנה, חיבור לאדמה, שורשים פיזי, גזע רגש, צמרת רוחניות, שפע, בנייה.
גלימה תכלת סמכות, כוח, פאר צבעה מסמל שמיים, רוחניות, אפשרויות אין סופיות ונצח.
ירח מסמל תהליכי חיים, הריון ולידה, מתמלא וחסר.
הרים מסמלים מכשולים גדולים או אתגרים בחייו של האדם. פסגה של הר מסמלת התגברות על מכשול, הצלחה מובילה להבנה של המטרות בחייו של האדם.
עננים עננים מסמלים את הצל שנגרם לחייו של אדם בשל אתגרים שונים מהסחות דעת, מאכזבות או מעיכובים, אך המלך יושב מעל קו העננים מה שמסמל כי הוא התעלה מעל הצל, הסחות הדעת והעיכובים, הוא התגבר על האתגרים.

אסטרולוגיה

מזל מאזניים בין ה בין 23 בספטמבר לבין 22 באוקטובר שייך ליסוד האוויר התכונות המיוחסות למזל זה הן בדיוק כמו המאזניים ששואפים לאיזון ולהרמוניה, חשוב לאזן וליצור הרגשה של שלום ואחווה, רודפי צדק, בעלי כושר שיפוט, תרבותיים, אינטליגנטיים, חברותיים ובעלי קסם אישי, וגם קושי ביכולת קבלת החלטות בשל הצורך באיזון.

ייצוג הקלף

בקריאה חפיסת קלפי הטארוט, נחלקת לשלושה חלקים: הארקנה הגדולה, הארקנה הקטנה שנחלקת לקלפים מאס ועד עשר ולשישה עשר קלפי החצר. תהליכים מתחילים בעולם הרוח זו הארקנה הגדולה. משם עוברים למימוש בעולם החומר זו הארקנה הקטנה מתובנה המתעוררת באדם ומשם נשאלת השאלה האם המימוש יקרה? את התשובה האם כן או לא? יתנו קלפי הארקנה הקטנה. כאשר קלפי החצר מופיעים מתקבל מסר של הזדמנות. הנסיך, המלכה והמלך מייצגים את הזודיאק האבירים מייצגים אירוע הרה גורל שיבגר את האדם ויאפשר לו להפוך את האירוע לאס להתחלה חדשה.
המסר של המלך מייצג את האנרגיה הזכרית. בטבע הזכרים פאסיביים לדוגמה האריה אינו עושה דבר עד לרגע שיש איום על הלהקה, רק אז הוא יוצא להגן. המלך מתעורר במצבים של מתח של לחץ פנימי או סביבתי. התנהגותו של המלך מאופיינת בצורך ביצירת איזון, הרמוניה ושקט ובמוכנות להקריב ולספוג כדי למנוע מצבים בהם יש קונפליקט. ההזדמנות שניתנת היא הזדמנות של ביטוי רגשי במצבי קונפליקט כדי ליצור הזדמנות לשינוי והתפתחות רוחנית.
error: