קלף אביר מטות

שווה נפש
קלף אביר מטות

קלף תומך / חוסם

%0
תומך
הקלף חוסם במקצת בשל הדרישה להתבגר השואל מחכה לניצוץ של יסוד המטות, השואל מחכה שהאש תבעיר אותו ותניע אותו קדימה, בזוגיות בעבודה ובכל נושא אחר בו נוגעת השאלה. ההתבגרות מגיעה כשהשואל מבין שהחיים הם רצף של עשיה שבונה תהליך.

פירוש הקלף

אביר המטות מייצג אדם הרוצה לחיות בהתרגשות מתמדת חשוב להתבגר, ולהבין שהחיים הם תהליך שנבנה רובד על רובד ושיש לתת הזדמנות ולא להפנות עורף כשאין התרגשות כדי שהתהליך יקרה, כדי לאפשר את ההזדמנות.
משמעות הסמלים בקלף אביר מטות
סמלי הקלף המשמעות שבסמל
מטה סמכותיות, משענת, כוח רוחני, רצונות, יוזמה, כלי למימוש הרעיון העלים הם התחדשות, צמיחה ותקווה.
קסדה הגנה פיזית ורוחנית, סמל סטאטוס.
שריון הגנה, סגירות, סמל סטטוס.
גלימה צהובה סמכות, כוח, פאר, הצבע הצהוב מסמל שפע, אנרגיה, אושר. הוא מייצג אומץ אך גם זהירות ופחדנות. תקשורת פנימית וחיצונית.
סוס הסוס מסמל אמביציה ומניעים חזקים להתקדמות, יכולת לעבוד קשה, סוס בצבע חום מסמל חיבור לאדמה, יציבות, עוצמה וכוח להתגבר על מכשולים בדרך להגשמת המטרות. חוזק פיזי, אנרגיה, יצריות, אצילות, ניידות.
לטאה מעבר בין העולמות, ראיה על חושית, חיבור בין החומר לרוח.
הרים אתגרים, עוצמה, מסתור, מכשול.
רקע תכלת שמיים, רוחניות, אפשרויות אין סופיות ונצח.
אביר האביר מסמל נאמנות והגנה על מה שחשוב לאדם בחיים על המחשבות, על התחושות ועל ההרגלים. הוא מסמל את הצורך בבדק בית כדי לאפשר התבגרות.
נוף צחיח נוף צחיח מסמל את הנתיב הייחודי של האביר שחייב למצוא עניין גם בצחיחות ולא רק בהמולה. המעבר דרך הנוף הצחיח הוא שלב חשוב בהתבגרות שלו בלמידה לתת הזדמנות לכל דבר בחיים גם אם אין התרגשות מיידית.

ייצוג הקלף

בקריאה חפיסת קלפי הטארוט, נחלקת לשלושה חלקים: הארקנה הגדולה, הארקנה הקטנה שנחלקת לקלפים מאס ועד עשר ולשישה עשר קלפי החצר. תהליכים מתחילים בעולם הרוח זו הארקנה הגדולה. משם עוברים למימוש בעולם החומר זו הארקנה הקטנה מתובנה המתעוררת באדם ומשם נשאלת השאלה האם המימוש יקרה? את התשובה האם כן או לא יתנו קלפי הארקנה הקטנה. כאשר קלפי החצר מופיעים מתקבל מסר של הזדמנות. הנסיך, המלכה והמלך מייצגים את הזודיאק האבירים מייצגים אירוע הרה גורל שיבגר את האדם ויאפשר לו להפוך את האירוע לאס, להתחלה חדשה.
המסר של האביר מייצג אנרגיה של התבגרות. אנרגיה שהופכת בסופו של התהליך לאס התנהגותו האופיינית של האביר לחפש ריגושים, להתלהב, לא להתקדם מאחר שמחכה לאותו כוכב שיאיר את השמים. ההזדמנות שניתנת היא הזדמנות של מעשיות, התמודדות ולמידה שהחיים הם אוסף של אתגרים והתמודדויות ולא אוסף של התרגשות, על האביר ללמוד לחיות את החיים ולהתפתח.
יסוד האש, היסוד הראשון, הראשית, הראשוניות, העוצמה. מסומל בידי המטה. הניצוץ הראשון של הפעולה, מבטא את הרצון והתשוקה הגורמים להתחיל את הפעולה, להתאהב, להתחיל לימודים, להתחיל עבודה חדשה.
error: