מסר אישי מקלפי אנא בכוח

החיבור לעץ החיים:

ספירת הוד
היופי שבצמצום הרעיון ליישום גשמי.

הסבר של שורה ראשונה בתפילת אנא בכוח:

שורה זו, בניגוד לכל קודמותיה, מתחילה בשבח, "חסין, קדוש, ברוב טובך" ורק לאחר מכן הבקשה, "נהל עדתך". השבח והכינוי חסין מופיע בתהלים (פ"ט, ט'), "מי כמוך חסין יה ואמונתך סביבותיך" במשמעות של חוסן וחוזק שיוצרת אמונה סביבותיו. על כן, בשילוב עם "רוב טובו" האדם מבקש שהקב"ה ינהל את עדתו, כמאמר הפסוק בישעיהו (מ', י"א) בקשר לגאולה, "כרועה עדרו ירעה בזרועו יקבץ טלאים ובחיקו ישא, עלות ינַהל". גם הכינוי קדוש נפוץ מאוד במקרא. כך למשל: והייתם קדושים כי קדוש אני (ויקרא י"א,מ"ד).

גיאומטריה מקודשת:

מרכבת מלכיצדק מעירה את הגוף מתרדמתו ומחברת את כלל הגופים של האדם לתדר האהבה וכוח החיים הראשוני.
זהו גוף המשייך את הפירמידה לאנרגיה הראשונית של היקום שמתחברת ישירות אל הבורא. המרכבה מעבירה את כוח החיים על תכולתו המורכבת ללא סינון. הפירמידה העליונה מחברת אל אבא אל השמים הוא זכר ומסתובב בכיוון השעון והתחתונה מחברת לאימא ולאדמה היא נקבה ומסתובבת נגד כיוון השעון.

המרכבה היא הסמל הגיאומטרי התלת ממדי של מגן הדוד שבו מורכבים במלאכת מחשבת כל חלקי התודעה של הנשמה. הקבלה היהודית מתארת את 'מעשה המרכבה' בספר הזוהר. המקור המקראי: בספר יחזקאל פרק א' ג' (חזון המרכבה)

שדה Mer-Ka-Ba הוא מורכב ביותר, המילה מרכבה, שמקורה גם בטקסט מצרי קדום, מתורגמת למר: אור, קא: רוח ובא: גוף. שדה אלקטרו-מגנטי זה מכונה גם כלי התעלות. מסייע לאדם בתהליך ההתעלות. השילוב של שני טטרהדרונים - אחד מצביע כלפי מעלה לשמש ולשמים, מתחבר עם אנרגיית כוח החיים האלוהית מהיקום למישור האדמה, ואחד מצביע כלפי מטה, שואב אנרגיה אלוהית מכדור הארץ. שתי האנרגיות האוניברסאליות הללו מתחברות בצ'אקרת הלב.

מסר מקלפי אנא בכוח

error: