פירוש קלף השוטה בטארוט

מהות קלף השוטה בטארוט

מהותו של קלף השוטה בטארוט היא חופש, חופש מאגו. חופש ממה שחושבת הסביבה על השוטה, חופש שאינו תלוי בדבר. הקלף מסמל את ראשית המסע, המסע בדרך אל ההארה. קלף השוטה הוא ראשית המסע וסיומו הוא ההתחלה, כדי להבין אותו יש לחוות את כל 77 הקלפים הנוספים בתהליך כדי לחוות אותו יש לעבור את השיעורים שמיוצגים על ידי 77 הקלפים. כאשר מגיעים אל ההארה, כאשר מבינים את כל השיעורים חוזרים אל קלף השוטה לכן הוא גם התחלה וגם סיום של תהליך.

כל אחד מהקלפים מכיל בחובו הוויה של שלב במסע הקלפים הם שפת סימנים ,הם משתמשים בסמלים, בצבעים בהבעות פנים, בתנוחות גוף ובחפצים השמש זורחת השמש מאירה ומברכת את דרכו של השוטה שק הנדודים מכיל בתוכו את הקרמה וההתנסויות מחיים קודמים את הפוטנציאל, אך גם את הטראומות ואת הפחדים.

פניו המורמות של השוטה בטארוט משקפות את פוטנציאל המימוש שלו הוא מכוון גבוה, מלא אידאלים אך גם אינו רואה את המכשולים שבדרך השושנה הלבנה מסמלת תום, פריחה, התחדשות לבושו קל וצבעוני מסמל חוסר בשלות ניסיון למשוך תשומת לב זהו אינו לבוש נוח למסע על הבגד שמונה עיגולים צהובים העיגול הוא סמל לשלמות הצהוב הוא סמל לרוחניות ועוצמה פנימית בכל עיגול שמונה קווים אדומים, הקווים הם סמל לעשייה, לבנייה האדום מסמל פעולה לקלף רקע צהוב הצבע הצהוב, הוא הצבע המסמל את השמש את אורה, מקרין אנרגיה רוחנית הכלב מסמל נאמנות ויצרים הוא הצד ההישרדותי של השוטה קצה מצוק תהום, הם המוכנות לקפוץ מבטא תעוזה וניסיון לממש פוטנציאל אך חווית הנחיתה למציאות עלולה להיות כואבת הקלף נע בין ראשית התהליך של מציאת זוגיות לבין הבריחה מזוגיות בשל הרצון לחופש הקלף נע בין יצירתיות, שפע, רעיונות לבין בריחה מאחריות חוסר חיבור למציאות, עובד ללא מרות הקלף נע בין מצבים שכל האפשרויות פתוחות בפני השואל אין מגבלות ויש חופש פעולה מלא לבין מצבים של ויתור על כסף כדי לזכות בחופש הקלף אינו נותן תשובה לכן הוא במהותו חוסם הקלף מייצג את החופש, היכולת לבחור הוא ראשית התהליך וגם סיומו הוא אזהרה, הוא תובנה שלא ניתן להסביר אותה במילים אלא רק להרגיש אותה קלף שאינו נותן תשובה שכן האדם בראשית התהליך ובמקרים רבים עדיין אינו יודע את השאלה הנכונה.

error: