נומרולוגיה וימות השבוע

המשמעות האנרגטית של ימות השבוע

כל יום מימי השבוע נושא את הרטט היחודי שלו. לכל יום יש את האנרגיה שלו שעוברת כמו חוט השני במהלך היום ומתחלפת כל עשרים וארבע שעות. האנרגיה המספרית של היום משפיעה גם היא.

בימי קדם, ימי השבוע נקראו על פי כוכבי הלכת. כל יום היה מיוחד וסימן את הזמן ליהנות מהאנרגיה של כל כוכב. לכל יום אבן משלו שמעצימה את האנרגיה של היום.

נומרולוגיה וימות השבוע

יום ראשון

יום ראשון הוא יום השמש, יום מושלם לעשייה ולפעילות נמרצת. האנרגיה של היום תומכת בצמיחה רוחנית יום ראשון טומן בחובו את האפשרות להתרכז ולהתמקד בשבוע שמתחיל. אנרגטית זה יום להתחלות חדשות. כדי להנות מהאנרגיה של יום ראשון ביעילות, הפכו אותו ליום של עשייה דאגו לקבוע פגישות עבודה, והקדישו זמן  להתחבר לעוצמה הפנימית שלכם.

המספר 1 הוא סמל לאלוהות, ליצירה, להתחלה, לאינדיבידואליות, להתחדשות, לראשוניות, לפריצה, לאורגינליות, ליוזמה, למרץ ולנחישות, לבחירה, לאובייקטיביות, לכושר מנהיגות, לעצמאות, לארגון ולניהול.

האבן של יום ראשון היא הסאנסטון

סונסטון אבן שמש נקראת על שם גווניה החמים של זהב, כתום, אדומים וחומים הנוצצים כמו השמש. עם זריחת השמש אבן שמש נושאת את האנרגיה של רע, אל השמש, שאנרגייה שלו מביאה את החיים והחיות. זו אבן של מנהיגות  של כוח אישי, חופש ותודעה מורחבת. משקפת את איכויות האור ומביאה פתיחות, כוח, בהירות נפשית, אבן שמש מקושרת למזל ומזל טוב. היא מנקה וממריצה את כל הצ'אקרות. אבן שמש משרה מזג טוב, מגבירה את האינטואיציה ומאפשרת לעצמי האמיתי לזרוח. היא מפיגה פחד, מקלה על לחץ ומגבירה את החיוניות. מעודדת עצמאות ומקוריות. מגבירה העצמה עצמית. פועלת כנוגד דיכאון. מגבירה את הערך העצמי והביטחון. מעודדת אופטימיות והתלהבות. ממריצה כוחות ריפוי עצמי.

יום שני

יוֹם שֵׁנִי הוא יום הירח, יום להתחבר לפוטנציאל הפנימי, לאינטואיציה ולהרגשות. יום שני נותן את הטון הרגשי לשבוע כי הירח מחבר את האדם לרגשות שלו ולמה שהוא רוצה להשיג בימים הקרובים. יום שני הוא יום מאתגר. הסיבה לכך היא שרגשות מתעוררים ביום הירח וגורמים למצבי רוח משתנים. יום שני מביא איתו גל חיובי של מוטיבציה ואנרגיה. אם האדם מרגיש חיובי כלפי עצמו חי חיים בריאים מבחינה רגשית, יום שני יכול לעזור שהאדם יהיה במצב נפשי חיובי לשבוע הקרוב.

מבחינה פסיכולוגית מספר 2 מסמל את תת ההכרה, את תת המודע. מאגר שמלא בכל הרגשות, המחשבות וחוויות העבר. תת מודע קולט את העולם דרך חמשת החושים, ודרך האינטואיציה.

האבן של יום שני היא המונסטון

מונסטון נקראת כך בזכות הברק דמוי הירח. היא בראש ובראשונה קמע למסע פנימה, לתוך העצמי. מאז ומעולם הייתה המונסטון חיבור מוחשי לקסם הירח ערוץ לנבואה ודרך לחוכמה. אבן חשובה לאוהבים. הקשרים של האדם לירח חזקים. ככל שהוא גורע ומתמלא בשלמות המחזורית שלו, הוא יוצר את הגאות והשפל ואת המקצבים של כדור הארץ, הוא משפיע על התנהגויות, על רגשות ועל צמיחה רוחנית. מונסטון מרגיעה ומעודדת, מלמדת את המקצבים הטבעיים של החיים. מונסטון מגוננת במיוחד על מי שנוסע בלילה או שט על המים כשהירח זורח. אבן מונסטון היא גם אבן האהבה והארוטיקה, זהו גביש הפריון האולטימטיבי. מסייעת לביטוי העצמי.

יום שלישי

יוֹם שְׁלִישִׁי נשלט בידי כוכב הפעולה והאנרגיה, מאדים, והוא יום נהדר לביצוע אקטיבי. אם יום שני כולו מתייחס לרגש, יום שלישי הוא יום של הוצאה לפועל יום המושלם לשעוט קדימה עם פרויקטים, לקבל החלטות ולהמשיך ולצעוד, במיוחד כשמדובר בקריירה. האנרגיה של היום גם תעזור להקדם כל תחומי החיים. כדי לנצל בצורה הטובה ביותר את האנרגיה של יום שלישי, חשוב לברר מה רוצים ואז לצאת ולגרום לזה לקרות. אנרגיית מאדים נותנת את הדחף והתשוקה לבצע יעדים, הלומות ורצונות.

המספר 3 מייצג אדם בעל דמיון רוחב לב, כישרון, התלהבות ואופטימיות. שלא שכח את הילד שבתוכו. שחקן, מוסיקאי, משוררים וסופר. הוא אדם חברותי סימפטי, יש בו רגישות פנימית גבוהה וחוסר סבלנות לעניינים שוליים.

האבן של יום שלישי היא הגרנט

נופך בעברית או גרנט בלעז נמצא ברחבי העולם, שמו של הגרנט נגזרת מהשם הלטיני גרנאטום, פרי הרימון, בגלל הדמיון בצבע. הוא ידוע בדרך כלל בצבעו האדום, שכוחות הריפוי החזקים שלו ואנרגיות המגן שלו הפכו אותו לא יסולא בפז. בעל אנרגיה היצירתית אבן פיזית, חושנית מייצג את האש הקדמונית, בריאת העולם מתוך כאוס, טיהור ואהבה. זו אבן של רגשות עזים. גרנט שימש להעצמת האמת, האמונה והקביעות, וכדי להפיג עצבות. משפר את האש הפנימית של האדם כדי להביא ליישום את הכוחות היצירתיים.

יום רביעי

יוֹם רְבִיעִי נשלט בידי כוכב התקשורת וההבעה, מרקורי. הוא הופך את יום רביעי לזמן המושלם להבהיר מה האדם רוצה ולאן הוא מכוון. יום מושלם לקביעת פגישות, שיחות חשובות. זה גם היום המושלם להביע את עצמך בפני אדם אהוב. יום נפלא לסיעור מוחות, לפרויקטים יצירתיים ולרעיונות. זה גם הזמן המושלם להחלטות הקשות בחיים. כדי לנצל בצורה הטובה ביותר את האנרגיה של יום רביעי חשוב שהאדם יבטא את עצמו ויבדוק האם האנרגיה שהוא שולח ליקום מותאמת עם מה שהוא רוצה לעצמו.

מספר 4 מייצג אדם מאוזן, אדם של בית ומשפחה, איש עבודה, מעשי, ראלי, דורש מהסביבה את מה שדורש מעצמו, מסודר, צייתן, יעיל שם לב לפרטים הקטנים, חומרי, אדם בעל סבלנות רבה, סובלנות ומשמעת עצמית גבוהה.

האבן של יום רביעי היא הטורקיז

טורקיז היא אבן ש"אינה תופסת עין הרע" ולכן טובה לשמירה והגנה. מעוררת את העוצמה הפנימית, השלווה והאומץ. מעניקה רוגע לנפש ואיזון לרגש. מקלה על הנשימה. צבעה מחברת אותה לצ'קראת הגרון ולכן היא מחוברת לתקשורת מילולית. סמל של חוכמה, אצילות, ואלמותיות. בעירק נמצאו חרוזי טורקיז משנת 5000 לפני הספירה, והמצרים כורים את האבנים בדרום הארץ משנת 3200 לפני הספירה.

יום חמישי 

יוֹם חֲמִישִׁי הוא היום של צדק, כוכב ההתרחבות, מה שהופך אותו לזמן המושלם ללמוד דברים חדשים ולהרחבת התודעה בין אם רוחנית או נפשית. כשמסיימים את שבוע העבודה, האנרגיה של יום חמישי מאפשרת להיות פרודוקטיביים ועוזרת לטפל בעניינים שעשויים להשתהות בימים האחרונים. יום חמישי הוא גם יום של חיוביות משמש גם כתזכורת להודיה על הימים שחלפו ועל כל מה שנלמד והושג. זמן טוב לסכם עניינים כספיים ולנהל את הכספים. כדי להשתמש באנרגיה של יום חמישי ביעילות, הקפד להכיר תודה.

המספר 5 מייצג אדם בעל כושר אנליטי, יכולת הבחנה וביקורת. בעל גמישות מחשבתית, רטוריקה והמלה הכתובה הן יסוד חשוב ומשמעותי. בעל רצון לצבור ידע צורך בשינויים תכופים, הוא יוזם, אוהב חופש וחוסר מנוחה תמידי ממריץ אותו. מסוגל לבצע מספר פעולות במקביל, אוהב הרפתקה. אדם של 5 הוא אדם מיני.

האבן של יום חמישי היא הלאפיס לזולי

אבן החן של האמת, של החוכמה ושל הנאמנות העצמית. אבן הסופחת כאב מחזקת את הגוף במהלך התעוררות רוחנית ומרחיבה את הנפש. משחררת לחץ ומעניקה כוח. מסופר כי אחת מעמודי הכניסה למקדש הייתה עשויה לאפיס לזולי. והיא האבן המחישית החושן של הכוהן הגדול.  אבן עם אנרגיה מלכותית, בכך שהיא מסייעת לך לחשוף את הגישה האלוהית הפנימית של האדם. היא  מפעילה יכולות נפשיות ואינטואיציה, ומחבר את האדם להדרכה רוחנית ומודעות של החלום. מאפשרת לגלות את האני האמיתי של האדם.

יום שישי

יוֹם שִׁישִּׁי הוא היום של ונוס, כוכב הלכת של אהבה ויצירתיות, שהופך אותו ליום המושלם להתחבר לאחרים ולהירגע. האנרגיה הרומנטית של ונוס מאפשרת אווירה חברתית ומביאה את האדם לחשוב על אלה שאנחנו אוהבים. זה הופך את יום שישי ליום מושלם לליל דייטים ולקשרים אינטימיים. האנרגיה של יום שישי גם מאפשרת יצירתיות, השראה וריענון של כל הפרויקטים בחיים האישיים ובעבודה. זמן המושלם להתפנק. כדי לנצל את האנרגיה של יום שישי ביעילות, קבעו זמן עם יקיריכם ועבדו על כל פרויקטים יצירתיים שעומדים לרשותכם. נסו לא לתזמן שום דבר מאומץ מדי ביום שישי, מכיוון שזה יום למנוחה ולהנאה.

אדם של 6 מוכשר, יציב, עוזר לאחרים, אוהב בית ומשפחה, אדם שאפשר לסמוך עליו, חיי חברה וחברים חשובים לו. יודע לשמור על האינדיבידואליות שלו. צדק חשוב לו, מחפש שלמות, איחוד והרמוניה. נאמן, רומנטי, עיבוד תהליכים מהווה בסיס לחשיבה, אוהב מוזיקה ואומנות.

האבן של יום שישי היא הרוזקוורץ

אבן האהבה. מציפה באנרגיה אשר חיונית להגשמה עצמית ושלווה פנימית. האבן חודרת באיטיות לצ’קרת הלב מזינה, מרגיעה ומלמדת לתת ולקבל אהבה. היא עוטפת בעדינות באנרגיות רכות ומרגיעות ומלמדת כי מקור האהבה האין סופית נובע מבפנים.  עוזרת למוסס כאבים ישנים ופותחת את הלב לאמון באהבה ולחסד שיש ביקום. האבן עוזרת לכל סוגי האהבות, לא רק לאהבה רומנטית, לחברות, למשפחה, לאהבה אלוהית, לאהבה עצמית ולהורות. מאפשרת עזרה להתאהב שוב בחיים. אם האדם עייף, ציני, או אפילו מר, רוזקוורץ תשחרר את פגיעות העבר והאדם יתחיל לסמוך שוב על החיים.

יום שבת

יוֹם שַׁבָּת הוא יום שבתאי, יום לקיחת האחריות ומנוחה. זמן לחשבון נפש לשבוע שעבר ולשבוע שיתחיל מחר. השבת היא מנוחה, השבת היא אי של שלווה במערבולת העבודה, החרדות, המאבק והמצוקה המאפיינים את חיי היום-יום. שבתאי מייצג את פוטנציאל הקארמה של האדם. שבתאי מהווה את התבנית שאליה נולדים, הבית שאדם נולד לתוכו, עד הבית הסופי שהוא הקבר. שבתאי מסמל את החוקיות, מסמל את הסדר ואת  לוחות הזמנים משום שהוא שולט בזמן, שבתאי מייצר בדיקת גבולות. שבתאי מייצג את החוק, חוק הוא הגבלה, והגבלה היא צמצום. המצמצם והמגביל שייך כאמור לשבתאי. הכוכב מביא איתו שאפתנות השגים ועבודה קשה.

אדם של 7 הוא מלא אמונה, חוכמה, כושר חשיבה תוך הפנמה, בעל יכולת ניתוח אנליטי, אדם מעודן, פרטיות חשובה לו, כל ניסיון לחדור לחיים הפרטיים מגלה חומות גבהות בינו לבין הסביבה. אדם של 7 מעדיף לעבוד לבד. הוא ביישן מתחבר לאט, נאמן ויציב. כל נושא בו הוא נוגע נלמד לעומק.

האבן של יום שבת היא הלברדוריט

האבן נקראת גם “היכל הכוכבים”. מעודדת להקרין את האמתי היפה שבאדם ולקבל את עצמו כפי שהוא. להגיע לשלום פנימי, שלווה ואושר אמתי. מקלה על מתח ולחץ. מחדדת ומחזקת את השכל. ומביאה בהירות ודייקנות למחשבה. מגנה ומאזנת את ההילה. הלברדוריט היא קסם המשתמש באנרגיה נפשית ורוחנית כדי לשנות את התודעה. היא כוללת יכולות נפשיות כמו טלפתיה וראיית עתיד. לברדורייט מאפשרת מודעות למספר רבדים של מציאות בו זמנית.

error: