למה כדאי לפתוח בטארוט כל יום?

כל פעילות המובילה לתובנה אפילו הקטנה ביותר שנעשת באופן קבוע ויומיומי הופכת לעוצמתית ולמשמעותית. תפילה, אימון יוגה, תרגול מדיטציה, ספורט כל אלה פעילויות שכאשר הן נעשות מידיי יום הן מובילות לשינויים חיובים ומשמעותיים בחיים. כל אלו טקסים נהדרים שיכולים ליצור תחושה אמיתית של בריאות, יציבות ומשמעות לחיים.

בבוקר לפני שהמירוץ לחיים מתחיל מצא רגע שקט ומשוך קלף מחפיסת הטארוט או לחץ על קלף בפתיחה היומית. גם אם משמעות קלפי הטארוט מוכרת לאדם כדאי שיכנס ויקרא בעיון את ההסבר על המהות הקלף. בכל פעם שקוראים שוב מגלים הבטים נוספים שהקלפים מעלים המתאימים לשואל במצבו הנוכחי.

פתיחה בקלפי הטארוט באופן יומי ומחשבה על מסר מהקלפים שמתקבל יכולה להיות אחד הטקסים המועילים מכולם.

פתיחה יומית

מסר מהקלפים של היום

לכל אדם יש את היום הזה, שבו הוא מתעורר מאוחר וכל היום משתבש ומוצא את האדם לא ממוקד ולא מוכן. הדרך בה האדם מתחיל את היום מכתיב את היום כולו. ערני או מותש? אופטיט או פסימי? פתוח או סגור? לא תמיד אדם יכול לשלוט באירועים הקורים במהלך היום, ולא ברגשות שעולים בהתיחסות לאירועים, מה שהוא כן יכול לשלוט ואף רצוי שיעשה כך הוא בפרשונות לאירוע ובתגובות שלו. באמצעות קריאה יומית בקלפי הטארוט האנרגייה הצפויה נגלת בפני האדם, ומעניקה ללב ולראש בהירות מחשבה ומודעות להתכונן לבאות.

התמונה הגדולה 

קל להדחיק ולהכחיש את משמעות אירועי היום. לקחת כל מה שקורה מהבוקר עד הלילה ולסגור אותו מאחורי סורג ובריח. אבל כשאדם חווה כל יום בנפרד משאר הימים, הוא מגביל את היכולת שלו לראות את התמונה הגדולה ולהפנים תהליכים. כאשר פותחים בקלפי הטארוט בכל יום מתחילים לשים לב לדפוס חוזר של האנרגיה שעולה, ולראות את הקשר בין האירועים. דבר שיכול ללמד את האדם מה הדפוסים שלו וכיצד להתמודד איתם או לשנותם.

לחיות בהווה

לחיות את הרגע בשלווה וקבלה הוא משימה מאתגרת. קשה להתעלם מפחדים, בעיות וכאבי לב מהעבר בין אם לפני שנים ובין אם לפני ימים, שלא לדבר על תקוות וציפיות לעתיד… אבל כשהאדם מבלה את יומו בעבר ובעתיד הוא מפספס את ההווה. טקס יומי של קריאה בקלפי טארוט עוזר לאדם לחוות את ההווה תוך התבוננות מפוקחת באנרגיה העכשווית שמקיפה אותו.

טקס טארוט יומי 

בתחילת היום

  • פנה רגע שקט, נשום שלוש נשימות עמוקות אל הבטן, ובקש מקלפי הטארוט לתת באהבה מסר יומי.
  • שלוף קלף מחפיסת הטארוט, או לחץ על קלף בפתיחה היומית.
  • קרא את ההסבר של מהות הקלף. שים לב למסרים שמעלים רגשות.
  • רשום ביומן את הקלף שהתקבל.

במהלך היום

  • היה קשוב לאנשים, אירועים או מצבים במהלך היום וכיצד המסרים שהתקבלו בבוקר רלוונטיים אליהם.
  • הגב לאירועי היום תוך התיחסות למסרים שהתקבלו בבוקר.

בסופו של יום

  • שוב על האירועים שהעלו בך רגש ומצא את ההתאמה בין אירועי היום למסרים של הקלף.
  • רשום מסרים מהקלף שהיו רלוונטיים ושיפרו את היכולת להתמודד נכונה עם היום שעבר.

בזמן קצר המסרים מהקלפים יהפכו לכלי רב עוצמה ומהנה עבורך.

לסיכום

פתיחה יומית של קלפי הטארוט וכתיבת יומן זו לא מטלה, זה לא שיעורי בית, זו למידה והנאה ויותר מכל קשר עם היקום. ניתן לפתוח את הקלף היומי כשיושבים לשתות את התה בבוקר או את הקפה, או כששוכבים במיטה בבוקר, פשוט בשקט לפני שיוצאים לפעילות היומית. זהו טקס שמתחיל את היום באנרגיה חיובית ותובנות לאנרגיה מאתגרת, הוא ממקד ומחדד את האינטואציה. טקס שמאפשר להתמודד באופן מושכל עם אירועי היום.

 

 

 

error: