איך הקריאה עובדת

לעיתים בדמיונם של האנשים קריאה בקלפי טארוט היא חוויה מסתורית, לא רציונאלית אך מסקרנת ומושכת. אישה בגלימה ארוכה, יושבת ליד שולחן קטן בחדר אפלולי מלא נרות ומחזיקה בידיה כדור בדולח ומנבאת את העתיד המתקרב בעזרת קריאה בקלפי הטארוט. אז מה היא באמת קריאה בקלפי הטארוט? והאם הם באמת חוזים את העתיד? אנשי הארגון הסודי "שחר הזהב" שפעל באנגליה בסוף המאה ה – 19 סברו כי כל האמונות של הקסם, של המיסטיקה, של הכישוף ושל הדת בתרבויות השונות לאורך ההיסטוריה האנושית הן אמת קדומה אוניברסלית אחת המוצגת בצורות שונות.

הארגון הנסתר של המסדר ההרמטי "שחר הזהב" אומר: "מקורות המידע החזקים ביותר מגיעים מבפנים; הטארוט מסייע לאדם לבוא במגע עם העצמי הגבוה שלו."

reading

מה כן נותנת קריאה בקלפי הטארוט?

  • להעצים את האינטואיציה
  • לקרב את האדם למקורות הכוח שלו
  • לחבר את האדם לחוכמה הפנימית
  • לשקף שיעורי חיים
  • להעצים את המהות הקיימת באדם
  • מפנים מבט חדש ונוסף על נושא השאלה

מה לא נותנת קריאה בקלפי הטארוט?

  • ניבוי עתידות
  • משחררים את השואל מאחריות לידע המתקבל

 

יש שיגידו שקלפי הטארוט הם פשוט דיו מצויר על נייר. אני מאמינה שקלפי הטארוט הם כלי, וכמו כלים אחרים נומרולוגיה, אסטרולוגיה, קבלה ועוד רבים אחרים, האופן, הרצינות וההתייחסות בו האדם משתמש בכלי הוא שקובע את איכות ועוצמת הידע המתקבל. ההתכווננות והשימוש הנכון בקלפים מאפשרת לאדם גישה למקורות הכוח והחוכמה הפנימיים שלו. חפיסת הקלפים היא ספר הסיפורים של חייו של האדם ופריסת הקלפים היא בחירת הסיפור הרלוונטי לשאלה. הידע והניסיון של הקורא בקלפים הוא שמעביר את הידע הנסתר לידע גלוי.

כל שיעור רוחני או פיזי שאדם מתמודד אתו בחייו ניתן למצוא באחד משבעים ושמונה קלפי הטארוט. קלפי הטארוט עוזרים לחשוף את השיעורים הרוחניים ולהדריך את האדם באתגרי חייו היומיומיים. כדי להשיג קריאה נכונה, על האדם להסתכל מעבר לתודעה המודעת והתת מודעת כדי לגשת לחוכמה פנימית ולאמיתות אוניברסליות.

ייתכן שהאדם כבר יודע במודע או מרגיש את המסר או התובנה שהיקום מוסר לו, במקרה זה, הקריאה מהווה אישור. לחילופין, ייתכן שהאדם אינו מודע לחלוטין או מכחיש את המסר עד שהוא רואה אותו משתקף בקלפים, ובמקרה זה האדם נוקט פעולה המבוססת על הידע והמודעות החדשה שקיבל.

אחת הגישות היא הגישה הפטליסטית הטוענת שכל פרט ופרט בעתיד נקבע מראש וכך תוצאות קריאת הטארוט חוזות את העתיד בעוד שהגישה האחרת רואה בעתיד אוסף של אפשרויות מהן האדם יכול לבחור את דרכו. קריאה בקלפי הטארוט יכולה לעזור ולהבין מה כיוון הדרך הנוכחית וכך ניתן לבצע שינויים לשיפור העתיד.

בעוד שחלק מהפותחים בטארוט מאמינים כי יש גורל והוא בלתי נמנע, לכן קריאות בטארוט יכולות לעזור לאדם להתמודד עם אתגרי חייו ולשקף לו את עתידו. חלק אחר של הפותחים בטארוט שאינם מאמינים בגורל קבוע מראש יכולים לעזור לאדם להבין את כיוון חייו, כדי לקבל החלטות מושכלות התומכות בצורה הטובה ביותר בעתיד הרצוי לו.

ישנן אמונות שונות לאופן שבו קלפי הטארוט משיגים את כוחם. יש הסבורים כי ישות על טבעית, אלוהים, או כוח רוחני מציב את הקלפים בסדר ספציפי כדי לייצר משמעות. אחרים מאמינים כי סידור הקלפים הוא גורל, וכי על הקורא להשתמש בכישרון שלו כדי ליצור הקשרים נכונים.

עם זאת, מרבית הקוראים בקלפי הטארוט מסכימים שכדי להגיע לקריאה נכונה האדם צריך להביט לתוך נפשו ולהשתמש בכוחות האינטואיציה שלו כדי לפרש את משמעות הקלפים, ולקרוא לחוכמה האוניברסלית של המוח הקולקטיבי.

לסיכום

הקלפים יכולים לחשוף תובנות עוצמתיות על חיי היומיום. הם יכולים לעזור לקבל החלטות חשובות, להבין כיצד להתמודד עם בעיה, או להנחות כיצד להשיג מטרה בחיים. קלפי טארוט יכולים לעזור לנו לחזות את הכיוון אליו פונה העתיד. אם אדם רוצה לשנות את התוצאה הדבר תלוי בו ובדרך הפעולה שלו בהווה.

טארוט מושלם לפתיחות של הדרכה אישית התפתחות עצמית, לבחירות, לבחירת יעדים, אימון של אחרים ומדיטציה. כשאדם פותח את עצמו לקריאה, עליו להביט מעבר למה שנמצא מולו ולתפוס דברים שמעבר לתודעה המודעת. כל שעליו לעשות הוא לשים את אמונו בקלפים, ולהשתמש בכוחות האינטואיציה והתפיסה שלו בכדי להבין את המשמעות העמוקה שלהם.

קלפי הטארוט יוצרים חיבור מיידי לתודעה כדי לגשת לחוכמה הפנימית של העצמי הגבוה. משם ניתן להכניס אותו למודעות המודעת וכך לנקוט בפעולה

עכשיו כשאתה יודע יותר על קלפי טארוט ואיך הם עובדים, הגיע הזמן לחוות קריאה. ולאפשר לקלפי הטארוט לספר לך משהו על עצמך.

error: